موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - همسان سازي حقوق بازنشستگان - قهرماني پرسپوليس - سازمان برنامه - كارشناس داوري - بازنشستگان تامين اجتماعي - انتخابات رياست جمهوري - سازمان برنامه و بودجه - رييس سازمان - انجمن علمي مهندسي مالي - پرچم لا اله الا الله - طرز تهيه ميني چيز كيك - امام جمعه اهل سنت زاهدان - اصولگرايان مجلس - معدن سرب - اطعام علوي - بهزاد محمدي - سرمربي صنعت نفت - ورزشگاه اولدترافورد - خط دو قطار شهري شيراز - ماهواره اينترنتي - ارتعاش

مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 13 دی 1401 ساعت 18:582023-01-03اجتماعي

جان فدا| نذر نان صلواتی به یاد «سردار دلها»


قصه بی قراری این روزهای همدان از این قرار است چند نانوا تنورشان را به عشق «حاج قاسم» آتش کردند و در دو نوبت صبح و بعدازظهر کرور کرور نان با ذکر صلواتی به یاد سردار هدیه دادند تا عطر نان تازه و غوغای وضو به یاد حاج قاسم در کوی و برزن بپیچد.

- خبرگزاری فارس-همدان: نذر صلوات دیروز مادران شهدا، نذر نان و گریه امروز شد، همان نذری که روزی در وجب به وجب حلب ادا می شد امروز در گوشه و کنار استان روستا به روستا ادا می شود اما نیت یکی است حاج قاسم .

از چنارسفلی و دره ابراهیم تا کجا و کجا، از کنج کوچه پس کوچه های همدان تا آن دورها؛ نذری به راه افتاده و هر قرص نان ضرب در اشک و دلتنگی شده، خودجوش و بی مقدمه، آخر پای در میان دل است و سالروز شهادت سردار و قصه بی قراری.

قصه بی قراری از این قرار است چند نانوا امروز تنورشان را به عشق حاج قاسم آتش کردند و در دو نوبت صبح و بعدازظهر کرور کرور نان با ذکر صلواتی به یاد سردار هدیه دادند.

حالا اگر از این ایده ناب بگذریم، از سنگک و لواش و بربری بگذریم؛ نان داغ با یاد سردار دلها و نیت خالصانه به پاس یک عمر رشادت، عجیب به دل می نشیند.

عجیب حال و هوای سردار خدایی؛ در کوی و برزن طنین می اندازد و نفر به نفر سرایت می کند، انگار یک شهر در کنار تصویری از شجاعت گوشه چشمشان را پاک می کنند و نان به دست با یاد حاج قاسم قدم از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جان فدا| نذر نان صلواتی به یاد «سردار دلها»

جان فدا| نذر نان صلواتی به یاد «سردار دلها»